Přílet na Maurícius

Na fam trip na Maurícius, který nesl název „Like a local 3“, jsem byla pozvána skvělým hotelovým řetězcem Attitude. Na Maurícius letím přes Paříž s leteckou společností Air Mauritius. Celkem asi 13 hodin dlouhý let utekl docela rychle, díky příjemné obsluze a mnoha funkcím, filmům i hrám na obrazovkách, které má každý cestující před svým sedadlem. Na letiště, které je umístěno na jihovýchodě ostrova Maurícius, jsem přiletěla kolem 6 hodiny ráno. Prošla jsem pasovou kontrolou, vyzvedla si zavazadlo a hned mě přivítali zástupci našich partnerů Emotions. Přímo před východem z letiště na nás čekal minibus s anglicky mluvícím řidičem. Čekala nás asi hodinová jízda do hotelu Ravenala Attitude, kde jsme měli strávit všechny 4 noci. Cesta utekla rychle. I když jsme byli unaveni po dlouhém letu, nemohli jsme se vynadívat na nádhernou přírodu všude kolem. Pan řidič nám s ochotou popisoval všechna zajímavá místa, kolem kterých jsme projížděli.

Po příjezdu do hotelu Ravenala už na nás čekal personál hotelu, který ochotně uchopil naše zavazadla a zavedl nás na recepci. Nemusela jsem čekat vůbec dlouho, během asi 5 minut jsem měla k dispozici svůj vlastní pokoj, kde už na mě čekala i má zavazadla. Jakmile jsme se trochu ubytovali, šli jsme na ohromnou snídaní – byla opravdu bohatá, na výběr jsme měli několik druhů jídel, od sladkých palačinek či waflí až po teplá asijská či přímo mauricijská jídla.

Po snídani jsme se šli s mými novými kamarády projít po celém areálu, i na pláž. Byli jsme okouzleni. Hotel Ravenala disponuje obrovskými plaveckými bazény, kde si najde své úplně každý. Využít jsme navíc mohli i baru, který je umístěn přímo u hlavního hotelového bazénu. Opět s velmi příjemným personálem.

Okolo 9 hodiny ráno už na nás čekal první program – a to inspekce hotelu Coin de Mire Attitude. Hotel je menší, útulný a vhodný pro rodiny s dětmi. Jedinou nevýhodu je to, že má hotelovou pláž přes hlavní silnici, tedy není k ní přístup přímo z hotelu. Po skončení prohlídky tohoto hotelu následovala inspekce hotelu Le Récif Attitude, kde mě okouzlil hlavní hotelový bazén, ze kterého je skvělý výhled přímo na tyrkysovou lagunu. Po návratu do Ravenaly na nás čekala první večerní akce, a to skvěle připravený plážový večírek. Měli jsme možnost vyzkoušet jak mezinárodní, tak i tradiční mauricijská jídla.

Celodenní výlet do hlavního města Port Louis

Další den nás čekala návštěva hlavního města Port Louis. Část dne jsme strávili v China Town, kde jsme měli možnost ochutnat i tradiční čínské jídlo. Měli jsme přitom k dispozici aplikaci na telefonu, zvanou „Otentik Discovery app“. Díky mapě jsme se dostali i do skvělých zákoutí města. Jakmile jsme si Port Louis prošli, čekalo nás setkání se zástupci letecké společnosti Air Mauritius, kde jsme se dozvěděli nějaké zajímavosti ohledně spojení.

Odpolední plavba katamaránem

Den číslo tři patřil návštěvě skvělého luxusního horelu Paradise Cove Boutique *****. Hotel bych doporučila spíše náročnějším klientům. Disponuje dvěma bazény, z nichž jeden poskytuje nádherný výhled na lagunu. Poté nás čekaly mauricijské dostihy, kde jsme sledovali celý závod. Den jsme zakončili skvělou tradiční mauricijskou večeří, kterou nám přichystali přímo u původních obyvatelů doma.

Čtvrtý den nás čekal za odměnu odpočinek. Navštívili jsme hotely Emeraude Beach Attitude, Friday Attitude a Tropical Attitude. V hotelu Tropical na nás čekal katamarán, na kterém jsme potom odpočívali po zbytek dne. V rámci výletu jsme mohli i šnorchlovat. Voda je nádherně čistá, budete mít možnost spatřit několik druhů ryb i mořských živočichů.

Rozloučení s ostrovem Maurícius

Den pátý a zároveň náš poslední, na nás čekala inspekce posledního hotelu Zilwa Attitude, ze kterého jsem byla naprosto unešena. Hotel je skvělý jak pro rodiny s dětmi, tak pro páry. Nemá sice skvělé koupání, protože je voda hodně mělká, ale pro ty, kteří chtějí dovolenou strávit v poklidu s drinkem v ruce, je moře skvělé. Den jsme zakončili obědem a odpočinkem na protějším ostrůvku Gran Zil.

Tohle bylo ideální zakončení služební cesty. Poté už následoval transfer zpět na letiště a cesta s Air Mauritius do Prahy s přestupem v Paříži.

Destinace jsme procestovali. Poskytneme vám osobní rady.